В нашия онлайн магазин можете да върнете всяка закупена стока в рамките на 15 дни. Всички продавани от нас стоки са покрити с двугодишен гаранционен срок.
Какво точно означава това?
Всички стоки, закупени от нас, могат да бъдат разопаковани у дома, използвани по обичайния начин и тествани за период от 15 дни. Ако не сте доволни от закупените стоки, можете да ги върнете по всяко време преди изтичането на 15 дни от датата на доставка. Ние ще анулираме поръчката ви и ще възстановим изцяло покупната цена на стоките, включително разходите за доставка и плащане. Ако стоките са дефектни в рамките на двугодишния гаранционен период, ние ще ви предоставим заместващ продукт или ще организираме ремонт на оригиналния продукт във възможно най-кратък срок.
Какво трябва да направя, ако искам да върна стоките?
Най-лесният начин за връщане на стоки или предявяване на рекламация е да използвате Tercio Asistent, където можете да въведете всички необходими данни и да изберете дали да върнете стоките в някой от избраните магазини или да ги изпратите на нашия адрес за доставка.
Има ли нещо друго, за което да внимавате?
Молим ви да предпазите стоките от повреда по време на 15 дневния период, така че, ако бъдат върнати, да не бъдат повредени или обезценени извън нормалното износване при употреба. При връщане трябва да се внимава стоките да бъдат изпратени обратно, включително всички части и компоненти, които са били част от оригиналната опаковка. Стоките трябва да бъдат върнати в оригиналната им опаковка.
Трябва ли ви по-подробна информация?
Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с нас с увереност, ние ще се радваме да ви предоставим допълнителна информация.